W maju 2019 raz kolejny zostaliśmy zaproszeni przez Łódzki Dom Kultury, by stworzyć program dwudniowej konferencji Plus Minus Kultura, dedykowanej instytucjom kultury województwa łódzkiego. Motywem przewodnim tegorocznej edycji była promocja kultury w Internecie i odwieczne starcie “oczekiwania vs rzeczywistość”.
Prelegenci, których zaprosiliśmy do do Piotrkowa, opowiadali m.in. o biznesowym podejściu do marketingu kultury, taktykach współpracy z grafikami i projektantami, sposobach na udane relacje z mediami czy walce z FOMO przy pomocy kultury. Sami opowiadaliśmy o zwinnej komunikacji w instytucjach kulturalnych oraz o sposobach na udaną segmentację publiczności, z wykorzystaniem wiedzy, jaką oferują ogólnie dostępne badania socjologiczne.
Drugi dzień przebiegał pod znakiem praktycznych warsztatów – prowadziliśmy je symultanicznie, ćwicząc z uczestnikami technikę kanban w zarządzaniu projektami oraz tworząc strategie marketingowe z użyciem hashtagów. Jak zawsze energia i jak zawsze na plus!
Co robiliśmy?
- stworzyliśmy merytoryczny plan konferencji dla domów kultury woj. łódzkiego
- zaprosiliśmy prelegentów
- opracowaliśmy prelekcje i dedykowane warsztaty