Oferta

Zwinne zarządzanie projektem, czyli jak nie oszaleć w trybie multitasking.

Sprytna koordynacja działań marketingowych, PRowych i eventów w sektorze kultury.

Projektowa filozofia organizacji opanowała niemal każdą branżę: organizacje pozarządowe, instytucje oraz sektor małych i średnich przedsiębiorstw. W ramach szkolenia opowiemy o praktycznych aspektach zwinnego ( AGILE, LEAN ) zarządzania projektami, które sprawdza się nie tylko a startupach, ale także na polu kultury!

Skupimy się na atutach takiego podejścia i zaprezentujemy popularne i sprawdzone w praktyce narzędzia internetowe do zarządzania projektami oraz kilkanaście aplikacji, które ułatwiają codzienną pracę w niedużym zespole instytucji kultury.  Przećwiczymy wspólnie zarządzanie zadaniami poprzez tablice Kanban i listy zadań Getting Things Done.

  • ABC zwinnego zarządzania projektami: cykle projektowe, formowanie zespołu, definiowanie ról, zarządzanie zmianą, raportowanie
  • tablice Kanban (aplikacja Trello)
  • listy zadań Getting Things Done (aplikacje Asana, Quire)
  • komunikator internetowy jako główny kanał komunikacji w zespole (Slack, Google Chat, Telegram)
  • współdzielone zasoby i dokumenty – biurowe pakiety online (Google Workspace)

Serwis internetowy dziś i jutro: architektura informacji www.

Aby nowy serwis internetowy był zapięty na ostatni guzik, niezbędne jest wypełnienie go treściami. To, co i jak użytkownicy czytają na stronie www, przekłada się bardzo często na decyzję o kupnie, współpracy czy dalszym zainteresowaniu informacją.

Dobrze zredagowana strona jest prosta i jasna w obsłudze i nie powoduje irytacji użytkowników.  Dlatego tak ważne jest, aby w dniu premiery nowego serwisu wszystkie treści, jak teksty, grafiki i  multimedia, były odpowiednio przygotowane.

Jako doświadczony duet specjalistów ds. komunikacji online kompleksowo redagujemy i projektujemy treści na strony, portale i serwisy internetowe. W ramach naszego szkolenia dowiesz się, jak wg najnowszych trendów powinna być zbudowana nowoczesna strona internetowa, poznasz zasady dotyczące architektury informacji, a także zrozumiesz, jak użytkownicy przeglądają strony na urządzeniach mobilnych, czego potrzebują  i co z tego wynika dla Ciebie. Dowiesz się także, jak komponować teksty na stronę internetową, aby angażować odbiorców i skutecznie komunikować swoje treści.

Poznasz narzędzia do analizy statystyk odwiedzin serwisu www i nauczysz się konfigurować komunikator (livechat) na własnej stronie www.

Marketing #hashtagów: trendy, strategie, zastosowania.

W ramach warsztatów z 3.14 PR dowiesz się, jak działają hashtagi w konkretnych kanałach społecznościowych i jak je wykorzystać w efektownych kampaniach – tak, jak to robią największe brandy.

Media społecznościowe rządzą internetem od dekady. To kanał komunikacji marketingowej dla firm i organizacji każdej wielkości i w każdej branży – jedyny, który pozwala dotrzeć tak bezpośrednio do klientów. Kluczem do sukcesu wcale nie jest ogromny budżet. Najważniejsza jest wiedza o mechanizmach działania, kreatywne zaangażowanie i otwarty dialog z użytkownikami.

Hashtagi to zjawisko znane w sieci od dawna – ostatnio jednak zyskały one strategiczne znaczenie w kontekście kampanii marketingowych prowadzonych w social media.

Na naszych warsztatach zdobędziesz praktyczną wiedzę wiedzy, poznasz zestaw dobrych praktyk i inspirujących przykładów udanej komunikacji przy wykorzystaniu hashtagów. W przyjaznej, warsztatowej formule sprawdzisz nasze rozwiązania na swoich branżowych przykładach.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

  • Jak stosować hashtagi w każdym z kanałów społecznościowych?
  • Jaki wybrać hashtag i co z nim zrobić, aby miał marketingowy sens.
  • Jak sprawić, aby hashtag zaistniał także offline?
  • Jak aktualnie działa Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter? Jaka jest najnowsza funkcjonalność i opcje reklamowe?  
  • Jak zaplanować, rozpocząć i prowadzić skuteczną aktywność w social media dla swojej firmy?
  • Kim jest statystyczny użytkownik każdego z tych kanałów i jak do niego dotrzeć?
  • Jak trafić na Facebooku z reklamą do swoich potencjalnych klientów?

Webwriting + UXwriting, czyli piszemy internety!

Jeśli potrzebujesz treści do swojego serwisu/aplikacji, zredagujemy teksty w języku polskim i angielskim, kierując się zasadami poprawności językowej. Co więcej, nawet najbardziej branżowe i profesjonalne komunikaty zredagujemy w  “języku krańcowej jasności”, czyli tak, aby były przejrzyste dla każdego odbiorcy.

Webriting to bardzo ważny aspekt zarządzania serwisami www – dobrze zredagowane treści, współgrające z multimediami publikowanymi na stronie to jednocześnie podstawowe działania pozycjonujące serwis (SEO).

Wykorzystując wieloletnie doświadczenie edytorskie zredagujemy chwytliwe nagłówki i marketingowe slogany, które nie będą brzmieć jak oklepane i puste frazesy, ale przekażą to, co chcesz powiedzieć!

Twitter + Linkedin

Praktyczne szkolenie otwierające możliwość skutecznego wykorzystania najpopularniejszego mikrobloga na świecie i najbardziej profesjonalnej platformy HR-owej.

W ramach warsztatów omówimy sposoby wykorzystania Twittera w komunikacji marketingowej i Public Relations, ze szczególnym naciskiem na  wykorzystanie hashtagów. Opracujemy wspólnie cele i taktyki komunikacyjne i przedstawimy narzędzia, które ułatwiają monitorowanie aktywności na tym kanale i sprawiają, że obsługa staje się intuicyjna.

LinkedIn to niedoceniona jeszcze w Polsce platforma, która daje wielkie możliwości kontaktu i dzielenia się informacją w nieco bardziej profesjonalnym wymiarze, bez specyficznego dla innych mediów społecznościowych lifestylowego sosu 😉 To idealne miejsce nawiązywania dialogu z międzynarodowym środowiskiem ekspertów w każdej branży. Coraz częściej ludzie biznesu komunikują się właśnie w LI; serwis daje możliwości budowania profesjonalnego wizerunku marki osobistej oraz firm poprzez strony. W ramach szkolenia przyjrzymy się wszystkim funkcjom serwisu i przedstawimy jego możliwości w praktyce, z uwzględnieniem bezpłatnej komunikacji i kampanii płatnych.

Instagram dla kultury

Instagram to nie tylko jeden z najszybciej rozwijających się kanałów społecznościowych, budzących największe zaangażowanie użytkowników –  to aplikacja, która ma niezwykły potencjał w kontekście promocji kultury, przemysłów kreatywnych czy sektora B2C.

W ramach szkolenia podzielimy się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi korzystania z wszystkich funkcjonalności aplikacji, czyli pokażemy, jak można kreatywnie używać multigalerii, video, opcji hyperlapse, boomerang, instagram stories, transmisji live i reklam w tym formacie. Pokażemy także konkretne case studies w sektorze kultury/ MŚP, ze wskazaniem na dobre praktyki. W części warsztatowej wspólnie opracujemy strategię prowadzenia kanału z wykorzystaniem własnych, autorskich postów uczestników.

Nowy PR, czyli ABC współczesnej komunikacji dla instytucji i przemysłów kreatywnych.

Mówi się, że “pijar” ma czarny pijar. W debacie publicznej odmieniany jest przez wszystkie przypadki. Działania wizerunkowe często myli się z propagandą czy zakamuflowanym marketingiem. Tymczasem o konieczności budowania wizerunku firmy wiedzą wszyscy. Co więcej, w  dobie permanentnej komunikacji online, prawie wszystkie działania firmy tworzą wizerunek i definiują relacje z odbiorcami.

  • Jak zatem kształtować wizerunek w internecie?
  • Jaka jest różnica między Public Relations a Content Marketingiem?
  • Jak zbudować prostą i skuteczną strategię PR dla firmy?

Ekspresowe szkolenie warsztatowe z PRu to konkretna dawka wiedzy o budowaniu strategii komunikacji, z wykorzystaniem wszystkich dostępnych narzędzi – w tym, oprócz internetu i mediów społecznościowych, także media relations oraz nieszablonowych działań offline. Jako wieloletni praktycy weźmiemy też pod uwagę rzeczywistość działania w sektorze przemysłów kreatywnych.

Public Relations to działania mające na celu prowadzenie dobrej i skutecznej komunikacji z publicznością, a w rezultacie budowanie lub podtrzymywanie pozytywnego wizerunku. Samo dbanie o dobry wizerunek poprzez harmonijną komunikację i pozytywne relacje wewnątrz organizacji to podstawowe elementy, dzięki którym można osiągnąć sukces, np. w wymiarze frekwencji. Instytucje kultury to organizacje zaufania publicznego, dlatego tak ważne jest strategiczne budowanie i zarządzanie wizerunkiem. Ponadto, strategia Public Relations jako generalny zbiór zasad komunikacji jest świetną osią działania całej organizacji: jasno wytycza zasady komunikacji, działania, a nawet w pewnym zakresie dyktuje wskazówki na temat programu merytorycznego.

Opracowanie i wdrożenie strategii nie jest wcale skomplikowanym procesem – wymaga jedynie uporządkowania rozległej wiedzy, jaką o swojej publiczności mają osoby tworzący instytucje. Kluczowe jest zdefiniowanie celów i stworzenie dobrego planu działania. Z doświadczenia wiemy, że dzięki spójnej strategii codzienna praktyka tworzenia i promowania kultury okazuje  się znacznie łatwiejsza i skuteczniejsza.