Loading...

Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku

szkolenia

Zaproszeni przez super fajny zespół Instytutu Kultury Miejskiej  w Gdańsku opracowaliśmy specjalne szkolenie warsztatowe dla przedstawicieli trójmiejskich instytucji kultury, obejmujące tematykę związaną z efektywną komunikacją w sieci. Zgodnie z potrzebami uczestników, specjalny nacisk położyliśmy na UX i konkretne ścieżki użytkowników, czyli tzw customer journey.

Przy użyciu ogólnie dostępnych narzędzi, jak Google Analytics, Hotjar i statystyki Facebooka, przeanalizowaliśmy i odtworzyliśmy drogę, jaką pokonują odwiedzający strony instytucji kultury. Staraliśmy się wspólnie opracować strategię, która poprawi ich doświadczenie korzystania z serwisu i sprawi, że oferta placówki będzie przejrzysta, a sama architektura strony – intuicyjna. Tym samym odczarowaliśmy dla ludzi kultury takie pojęcia, jak web usability czy user experience i przekonaliśmy ich, że warto zaglądać w statystyki, a nie warto ulegać intuicjom, przedsądom i postawie “mi się tak podoba” 😉